Urząd Miasta Łodzi

Dla mieszkańców

Rada Miejska w Łodzi

Najnowsze informacje o działalności Rady Miejskiej:

Chcą ustawy metropolitalnej dla Łodzi

Jolanta Baranowska / BRPiNM

Radni PO Monika Malinowska – Olszowy oraz Bartosz Domaszewicz zapraszają łódzkich parlamentarzystów wszystkich opcji do prac nad taką ustawą więcej

Edukacyjna inwestycja dla Olechowa i Janowa

Halszka Karolewska / Biuro Rady Miejskiej

Szkoła Podstawowa nr 141 – zgodnie z obietnicami – będzie rozbudowana. Jest projekt i pieniądze w budżecie – mówili na konferencji prasowej przewodniczący Rady Miejskiej Tomasz Kacprzak i... więcej

Posłuchaj posiedzenia Komisji Ochrony Zdrowia i Opieki Społecznej przez internet

Halszka Karolewska / Biuro Rady Miejskiej

O godz. 13.30 w Dużej Sali Obrad Urzędu Miasta Łodzi rozpocznie się posiedzenie Komisji Ochrony Zdrowia i Opieki Społecznej na temat zabezpieczenia mieszkańców Łodzi w świadczenia opieki zdrowotnej w... więcej


Praca Rady Miejskiej w Łodzi:

Skontaktuj się z nami

Biuro Rady Miejskiej

Piotrkowska 106, Łódź

tel.: +48 (42) 638-41-36

fax: +48 (42) 638-44-07

e-mail: brm@uml.lodz.pl, rada.miejska@uml.lodz.pl

 

Godziny pracy:

Poniedziałek, Środa - Piątek od 8.00 do 16.00
Wtorek od 9.00 do 17.00

 

Zadania:

  1. współdziałanie ze środkami masowego przekazu w zakresie informowania o pracach rady;
  2. obsługa organizacyjno-techniczna rady oraz jej komisji;
  3. prowadzenie rejestrów protokołów, uchwał rady, interpelacji i wniosków oraz zapytań radnych;
  4. zapewnianie niezbędnej pomocy radnym w sprawowaniu przez nich mandatu;
  5. prowadzenie spraw Młodzieżowej Rady Miejskiej w Łodzi;
  6. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem Honorowego Obywatelstwa Miasta Łodzi, Odznaki za Zasługi dla Miasta Łodzi oraz przyznawaniem Nagrody Miasta Łodzi.

 

Dyrektor:

Ewa Koronowska, pokój: 136A,Piotrkowska 106, tel.: +48 (42) 638-41-36

Dyrektor przyjmuje interesantów:
w każdy wtorek od godziny 9.00 do 12.00 oraz od godz. 14.00 do 17.00

 

 

Wewnętrzne komórki organizacyjne:

 

Zespół ds. Obsługi Komisji Rady Miejskiej

Piotrkowska 104, Łódź

koordynator: inspektor Marek Wasielewski
pokój: 140F
tel.: +48 (42) 638-41-10

 

Zespół ds. Obsługi Sesji Rady Miejskiej

Piotrkowska 106, Łódź

główny specjalista Małgorzata Matejko
pokój: 140A
tel.: +48 (42) 638-41-21
fax: +48 (42) 638-40-69

 

Samodzielne Stanowisko ds. Administracyjno-Organizacyjnych

Piotrkowska 106, Łódź

inspektor Monika Ograbek-Kiełpińska
pokój: 136A
tel.: +48 (42) 638-41-36
fax: +48 (42) 638-44-07

Bożenna Mirowska
pokój: 139A
tel.: +48 (42) 638-41-96
fax: +48 (42) 638-44-95

 

Samodzielne Stanowisko ds. Ekonomicznych i Obsługi Elektronicznej

Piotrkowska 104, Łódź

inspektor Krystyna Kościółek
pokój: 102B
tel.: +48 (42) 638-42-21

inspektor Monika Olejniczak
pokój: 104D
tel.: +48 (42) 638-42-31

 

Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Sekretariatu Przewodniczącego Rady Miejskiej

Piotrkowska 106, Łódź

inspektor Joanna Główczyńska
pokój: 133A
tel.: +48 (42) 638-41-33
fax: +48 (42) 638-41-92

inspektor Aneta Rabenda
pokój: 133A
tel.: +48 (42) 638-44-81
fax: +48 (42) 638-41-92

 

Zespół ds. Komunikacji

Piotrkowska 104, Łódź

główny specjalista Halszka Karolewska
pokój: 109
tel.: +48 (42) 638-41-06

Znajdź nas na:

Kalendarz
Kontakt